Dashboard | +Follow
//Perfect Im Not
Disclaimer

For your information, this blog belongs to a BOY who is almost 20 years old. Although the design of my blog quite GIRLISH, but I'm a real man. I hope you do not judge people from their blog.
Dont Forget To Leave Your Footprint On My Cbox. TY!


Navigate Here

Entry Him Links Tutorials


Message




My Past



Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Edited by Tengku Rizwan
Best view in Google Chrome only.
can't deny
Friday, February 18, 2011 | 12:28 AM | 0 tweet
adohh . rasa tak sedap hati laa . hmm . sebab , ade laa sorang tau rahsia tuu . susah laa macam ni . tadi time die sindir kami , sindiran tu macam kami ni semua buat benda tak bagus ==' sakit ati ade laa jugakk . hmm :@ tapi apa bleh buat kann . kite takde buat benda pelik pun okayy . kami semua tau adab , kami beragama ISLAM tau laa ape baik ape burok . nihh , suke hati je nak cakap . klau dh tau tu , diam je laa . takpanday simpan rahsia . nih , macam semua JAHAT di mata dia . ape laaa . AHHHHAHAHA

k laaa . malas nak cite lagii . hati masih panas lagii .

sory sebab Bahasa Wawan BROKEN . hehe :))
bye . salam


Older Post | Newer Post